קורס ניהול ושיווק מדיה חברתית, קהילות ומותגים

לימודי ערב / 14 מפגשים / תכנית מעשית

מלאו פרטים ונחזור בהקדם
לכל שאלה חייגו:
03-681708003-6817080

קורס ניהול ושיווק מדיה חברתית, קהילות ומותגים

קורס ניהול ושיווק מדיה חברתית, ניהול קהילות ומותגים

לימודי ערב / 14 מפגשים שבועיים / ימי שלשי / 17:00-20:00 / 42 ש"א 

מנהלי הקורס: נועם פורר / סיימון תמיר

קורס ניהול מדיה חברתית

YNET: פייסבוק תחלק מיליוני דולרים למנהלי מדיות חברתיות

רציונל:

ניהול ושיווק במדיה חברתית + ניהול קהילות ברשתות הפכו למקצועות מבוקשים ביותר בתחום הניו-מדיה. זהו חלק מרכזי ובלתי נפרד מפעילותם של גופים עיסקיים ותאגידים, ארגונים ציבוריים, רשויות, וכמובן פוליטיקאים, אנשי ציבור, סלבס, אנשי תקשורת, אנשי מקצועות חופשיים, מעצבי דעת קהל, אמנים ואנשים פרטיים. התקשורת שיוצרת המדיה החברתית היא בסיס להיכרות וחיזוק התודעה בין הארגון לבין הציבור וקהלי היעד. היא מסייעת בהעברת אינפורמציה ופרסומה, היא בונה ומחזקת את המיתוג, מגבירה את תחושת השייכות והקשר בין הציבור למותג, ומהווה מקור אינפורמציה מסד מרכזי בפעילות השיווק והמכירות. הפעילות הכוללת בניהול ושיווק מדיה חברתית מקיפה את כל תחומי החיים – עסקים, מסחר ושירותים, בידור, חופש ותיירות, פיננסים, שירות ציבורי, השכלה, פוליטיקה וציבור, וכמובן לוקחת חלק נכבד ברובד האינטרקציות החברתיות.  

ניהול מדיה חברתית

מטרות:

קורס ניהול ושיווק מדיה חברתית ייתן כלים מקצועיים להקמה, ניהול, הפצה, ייצור תכנים בכלי המדיה החברתית העיקריים כיום, במטרה להכשיר מנהלי מדיה חברתית, מנהלי אתרים ואנשי שיווק ומכירות.

  • הקמה והפעלה. בוגר קורס ניהול מדיה חבתרית יידע להקים ולנהל פעילות פייסבוק (Facebook) שוטפת – פרופיל, דף וקבוצה, קריאה מתוך תובנות, איתור ודרכי פעולה בקבוצות, מחקר ופילוח קהלים, וכלים להגדלת נפח העמוד.
  • אסטרטגיה רב רבדית. ידע להקים ולפתוח ולתפעל רשתות חברתיות נוספות כמו טוויטר (Twitter), לינקדין (Linkedin), אינסטגרם (Instagram) פינטרסט (Pinterest), יוטיוב (Youtube). ווטס-אפ (WhatsApp), סנפצ'ט וכדומה.
  • תכנון קמפיינים, עקרונות הפרסום הממומן, עקרונות השיווק הדיגיטאלי. הכרת מגוון הגורמים והרבדים. לימוד והתנסות בכלים מעשיים לתכנון ופיתוח: מילות מפתח  Google KeywordsGoogle trends, פילוח קהל, פילוח גיאוגרפי, פילוח נושאי, מחקר מתחרים, קידום אורגני SEO, ועוד.
  • הקמה וניהול דף עסקי בפייסבוקNews FeedFacebook Insights
  • רכישת מדיה והפעלת כלי קידום והפצה Google Adwords, GDN RT-MediaFacebook – Business Manager,, דיוור, הפצה רוויה, ניוזלטרים, וכדומה.
  • פעילות שיווקית דיגטילית רשתית: Instagram, Twitter, WhatsApp, Linkedin, YouTube וכדומה.
  • מושגי יסוד בשיווק דיגיטאלי :PPC, CPM, CPL, CPA, CTR, Retargeting, ReMarketing ,GDN  . מושגי יסוד בחוויית משתמשUI/UX , הקמת דפי נחיתה, קידום ממומן, וכדומה,  ילמד לתכנן ולבנות תוכנית אסטרטגית בדיגיטל.
  • ניהול תוכן. יתמחה ביצירת תכנים לניהול אתרים ורשתות חברתיות -  כתיבה שיווקית אפקטיבית (Marketing Content), עריכת תמונות ווידאו אונליין, איתור וטיפול במאגרי תמונות, צילום מקצועי בכלים עיבוד ויז'ואל חדשנים.
  • הפקה ועיצוב תכנים ויזואלים. ידע ליצור ולעצב תכנים בסיסיים כמו ממים, תמונות, פוסטים, בלוגים וטקסטים בהם נדרש ידע בקופירייטינג רשתי.
  • הפקת סרטונים והפצתם. ילמד להפיק סרטונים קצרים לרשת ואת דרכי הפצתם.
  • יחסי ציבור ברשת. יקבל הרצאות והיכרות עם תחום ניהול משברים ויחסי ציבור בתקשורת הדיגיטלית. ילמד עקרונות התמודדות מול תקשורת עוינת, פייק ניוז ומשתמשים וירטואליים. ילמד עקרונות יצירת קשר עם משפיענים, בלוגרים, יוטיוברים ומובילי דעת קהל.   
  • ויקיפדיה. התלמיד יתרגל וילמד פתיחה ועריכת ערך ויקיפדיה Wikipedia
  • ניוזלטר, מיילים ומסרונים. במהלך הקורס ילמדו השימוש במערכת ניוזלטר להפצת מיילים (Newsletter), וכן היכרות עם כלי עבודה מעשיים בבלוגים, כולל הפצה ויראלית. 
  • לידים. ילמד את תחום הלידים ורשתות שותפים, כולל תרגול מעשי בבניית ועיצוב דפי לידים, ועקרונות הטמעתם במערכת ניהול לקוחות CRM, כמו גם ילמד פלנינג ורכש מדיה בסיסי.
  • רגולציה. יקבל הרצאות וחשיפה לתחום הרגולציה של הפעילות ברשת, היבטים משפטיים וחוקיים, זכויות יוצרים, חוקי איסור פרסום, כללים, נורמות וכיו"ב. 
 

שיטת הוראה:

קורס מדיה חבתרית מתקיים בכיתת מחשבים המחוברת לרשת, סטודנטים יוכלו ללמוד גם על מחשבים אישיים שלהם ועל מכשירי סלולר. במהלך השיעורים ישולבו כלים תיאורטיים מעשיים ואינטראקטיביים. מבחינה תיאורטית חשוב ללמוד ולהבין את עולם הניו-מדיה בכלל והמדיה החברתית בפרט, להבין את הדרך בה הוא בנוי, להבין את הכללים ולהבין מי השחקנים הראשיים ומה האינטרסים של כל אחד והקשר ביניהם והשפעתם על תוצאות הפעילות שלך כשחקן. באופן מעשי יילמדו ויתורגלו טכניקות הקמת עמודים בכלי המדיה העיקריים, ילמדו ויתורגלו ייצור תכנים, כלי מחקר, כלי קידום וכלי ניהול גולשים. השיעורים ינוהלו באופן אינטראקטיבי בשיתוף וחשיפה של כל התלמידים. העבודות ושיעורי יועלו לרשת משותפת במטרה לתרגל ולהתרגל כבר במהלך הקורס לעבודה בסביבה מגיבה ומבקרת המאפיינת את הרשת החברתית.

מלבד שיעור שבועי יינתנו שיעורי בית מעשיים שהסטודנטים יבצעו ויציגו את תוצאותיהם מדי שבוע. 

למי מיועד קורס ניהול מדיה חברתית:

אנשים המבקשים לעסוק בתחום ניהול תוכן / מנהלי מדיה חברתית בחברות פרסום וחברות שירות דיגיטאלי / מנהלי מדיה חברתית בחברות תאגידים ומוסדות / בעלי עסקים המבקשים להרחיב ולשפר את פעילותם בתחום / אנשים פרטיים המבקשים לחזק המיתוג האישי לקדם את האינטרסים שלהם ברשת / וובמאסטרים / מנהלי שיווק / מנהלי מדיה / יועצי תקשורת ואנשי יחסי ציבור  / דוברים.

דרישות מינימום:

מהתלמידים נדרשת שליטה טובה ביישומי מחשב וביישומי סלולר, שליטה טובה באנגלית.היכרות וניסיון בסיסי עם הרשת.

סגל הוראה

המרצים מגיעים מתחום העשייה והניהול הפרקטית בחברות שיווק דיגיטלי, חברות יחסי ציבור, חברות קידום והפצה, סמנכ"לי שיווק ומנהלי שיווק ותקשורת בארגונים וחברות. צוות בעלי ניסיון רב בהוראה והדרכה של ניהול מדיה חברתית: נועם פורר, סיימון תמיר, סיון כץ, אמיר אפל, טל אלכסנדרוביץ, רינת טסקר-מדמון, מתן קולבו, בן לייבמן,

 

פרטים:

28 שיעורים  בארבע עשרה מפגשים בשעות הערב,  בני 3 שעות, בסה"כ 42 ש"א.

השיעורים של שעה ורבע עם הפסקה של חצי שעה.

תרגול והכנת שיעורי בית משבוע לשבוע.

המשתתפים יקושרו ברשת חברתית והתרגילים יועלו לרשת כך שיתרגלו ויתרגלו לחשיפה ולתרבות הביקורתית של הרשת.

 

אתם מוזמנים להתקשר עוד היום לייעוץ והרשמה ללימודים. 

טל: 03-6817080    מייל: info@avni.org.il

קורס ניהול מדיה חברתית

קורס צילום ועריכת סרטים ברשת

לימודי ערב, שני סמסטרים

קורס עיצוב גרפי

פוטושופ, אינדיזיין, אילוסטרייטור

קורס צילום

קורס צילום / שני סמסטרים / פעם בשבוע

עדכון אחרון: 2/13/2018 3:38:00 PM
מספר מדרגים:3 דירוג ממוצע:5
דירוג: