אסטרטגיות בשיווק אונליין ואופליין

כללים בסיסיים ששווה להכיר

Design Is Avni Is Design

מלאו פרטים ונחזור בהקדם
לכל שאלה חייגו:
03-6817080

אסטרטגיות בשיווק אונליין ואופליין

תסכימו איתנו שכל מי שפותח עסק, לא משנה באיזה תחום, צריך לקחת בחשבון שאחד השלבים האחרונים בתהליך הוא שלב הפרסום של העסק. מדובר על שלב משמעותי שאין לוותר עליו, שכן אין תועלת בעסק שנפתח מבלי שאף אחד יודע שהוא קיים בכלל. קיימות מגוון דרכים לשיווק ופרסום העסק – אפשר לפרסם את העסק באינטרנט, אפשר לפרסם כתבה בעיתון, להשתתף בכנסים עסקיים ולחלק מוצרי פרסום הנושאים את פרטי העסק או לחשוב על כל דרך פרסום יצירתית אחרת. הפרסום עצמו יכול להיות פרסום אונליין, אופליין או שילוב של השניים. המשיכו בקריאת המאמר ותגלו את ההבדלים בין השניים.

פרסום אונליין

כשמו כן הוא. הכוונה היא לפרסום הנעשה באינטרנט – כלומר קמפיינים, מודעות ופרסומות שניתן להציג לגולשים על מסך המחשב, הטאבלט או הסמארטפון שלהם. כאשר מדובר על פרסום אונליין, יש גם השקעה גדולה במודעות הפרסום ובבאנרים (פרסומות קופצות). השקעה הזאת כוללת שימוש בתוכנות עיצוב גרפיות וכמו כן בכלי פרסום שונים. עלינו לייצר מודעה או פרסומת שתמשוך את העין של הגולש ותעניין אותו להיכנס לאתר האינטרנט ולרכוש את המוצר או השירות שהוא מוכר. כאשר מדובר על קמפיינים של פרסום, ניתן להיעזר בקמפיינים הממונים שמציעה גוגל או בקמפיינים של פייסבוק. יש לבנות את הקמפיין כך שיכוון לקהל היעד המתאים. בעקבות המיקוד הנכון, נוכל למכור את המוצרים או השירותים שלנו בקלות.

פרסום אופליין

פרסום זה איננו מבוצע כלל ברשת האינטרנט. מדובר על פרסום הכולל כתיבת כתבה שיווקית לעיתון מפורסם שיש לו קהל מנויים רחב או בכלל קהל גדול שקורא אותו מדי יום או פעם בשבוע (במידה ומדובר על מגזינים). פרסום זה כולל גם השתתפות בכנסים עסקיים וכמו כן כולל שימוש במוצרי פרסום, מתנות ממותגות לכנסים ואירועים, מגנטים וכרטיסי ביקור של העסק ועוד. המתנות הממותגות כוללות מוצרים כמו, עטים, כובעים הנושאים את שם החברה או העסק, מכשירים אלקטרוניים שמישים (כמו דיסק און קי עם לוגו של החברה), תיקי בד ועוד. כאשר מדובר על מתנות שאתם מתכוונים לחלק בכנסים, השאלה היא כמה תרצו להשקיע. אם אתם משתתפים בכנס עסקי חשוב שאתם יודעים שסביר להניח שישתתפו בו לקוחות עסקיים שיתעניינו במוצרים ובשירותים שהעסק שלכם מציע, אז כדאי לחשוב על מתנה ממותגת שתהיה משמעותית, מעניינת, יצירתית ושמי שמקבל אותה יעשה בה שימוש ולא ישים אותה בצד וישכח ממנה. שימו לב גם לעיצוב של המוצר או המתנה הממותגת. אם העיצוב מושך ומרשים ופרטי העסק רשומים בצורה בולטת, אז יש סיכוי גבוה שלא ישכחו אתכם כל כך מהר.

שורה תחתונה

אם אפשר, מומלץ להשקיע בפרסום אונליין וגם אופליין. שילוב של שניהם ייתן פרסום אפקטיבי ויגביר את החשיפה. ככל שתשקיעו ותייצרו פרסום שימשוך את העין לא רק מבחינת המלל אלא גם מבחינת העיצוב (הן של המודעה והן של המוצר), כך תראו שתוך זמן קצר, העסק יתפרסם מהר מאוד ובעקבות כך גם יבואו המכירות.

תכנית תלת שנתית עם תואר אקדמי

מסלול תלת שנתי אקדמי / 3 ימים בשבוע

אודות לימודי תקשורת חזותית אינטראקטיבית

עיצוב גרפי, ברודקסט, תקשורת דגיטאלית, עיצוב אתרים ואפליקציות, שיווק רשתי ועוד

קורסים והכשרות מקצועיות

מגוון קורסים בתקשורת חזותית, רשתות דיגיטאליות, ותקשורת אינטראקטיבית

פרוייקטים ואירועים

שיתופי פעולה, הרצאות אורח, סיורים, חידושים, פרויקטים ופעילויות נוספות

הבוגרים שלנו

מגוון עבודות ופרוייקטי סיום של בוגרינו מהשנים האחרונות

תערוכה 2016

פרויקטי סיום של בוגרי המחלקה לתקשורת חזותית ואינטראקטיבית

עיצוב לוגו מקורי

עיצוב לוגו הוא אחד ההישגים הגדולים של כל מעצב גרפי

קידום דיגיטל – כיצד עיצוב גרפי יכול לעזור

גם בעולם הרשתי יש חשיבות עצומה לכללי הברזל של העיצוב הקלאסי

פרוייקט WIZ

סטודנטים יוצרים סרטוני מעבר לערוץ WIZ

עדכון אחרון: 1/22/2019 12:27:00 PM
מספר מדרגים:2 דירוג ממוצע:5
דירוג: