קידום דיגיטל – כיצד עיצוב גרפי יכול לעזור

גם בעולם הרשתי יש חשיבות עצומה לכללי הברזל של העיצוב הקלאסי

Design Is Avni Is Design

מלאו פרטים ונחזור בהקדם
לכל שאלה חייגו:
03-6817080

מאת: סיימון תמיר

תהליך של פרסום ושיווק מתבסס על מספר מאפיינים אותם אנחנו צריכים לגלות ועל פיהם אנחנו אמורים לעבוד. מדובר על מאפיינים של העסק, של הלקוחות אליהם אנחנו פונים, התחום בו העסק פעיל ועל מאפיינים אחרים שיעזרו לנו לבנות מסע פרסום ושיווק, אשר מטרתו למכור את המוצר או את השירות.

זה נכון כשמדובר על פרסום בתקשורת, בשלטי חוצות, ואחת כמה וכמה בדיגיטל, אינטרנט או סלולר, כאן יש לנו הרבה יותר כלים למצוא ולמקד את הקמפיין שלנו על פי מאפיינים מסוימים. אנחנו לא יכולים לייצר קמפיין מבלי לדעת עבור מי אנחנו עובדים, מול מי, ומה הן המטרות שלנו. מן הסתם.

קידום דיגיטל כזה אשר נעשה באינטרנט או בסלולר, מכיל אלמנטים שונים, אשר אנחנו אמורים לכרוך את כולם ביחד לכדי קמפיין איכותי ומותאם לצרכים שלנו. בניגוד למה שנהוג לחשוב, קמפיין דיגיטלי, איננו מתעסק בביטויים ותוכן, למרות שיש להם חשיבות רבה. בראש ובראשונה, הקידום מתבסס גם על עיצוב ובמילים אחרות, אנחנו צריכים להתייחס לא רק למה שאנשים יקראו אלא גם למה שאנשים יראו.צריך לומר, במהלך השנים הרעיון לשלב בתוך קידום דיגיטל כלים של עיצוב גרפי התרחב מאוד, בזכות העובדה שנוספו לא מעט כלים, בין אם מדובר בכלים אשר בעזרתם ניתן לייצר קמפיינים פרסומיים שעומדים בפני עצמם ובין אם זה בזכות העובדה, שניתן להוסיף אל תוך קמפיין מסוים, אלמנטים של עיצוב גרפי, כלומר להשתמש בכלים מסוימים בהם מתעסקים מעצבים גרפיים, במסגרת הקמפיין עצמו.

לפני שנתייחס לשתי הנקודות, חשוב להבהיר, בכל קמפיין נכון יהיה להעסיק מעצב גרפי מוסמך, מעצב שלמד את התחום, סיים בהצלחה קורס עיצוב גרפי ומכיר את התוכנות השונות, מנוסה בעבודה איתן, בשביל שנוכל לייצר תהליך עבודה מסודר, איכותי וברמה הגבוהה ביותר.

כיצד עיצוב גרפי משתלב בקידום דיגיטלי

נחלק את החלק הזה לשניים. החלק הראשון יתייחס כיצד אפשר להשתמש בכלים שונים שקיימים כחלק מהקמפיין, ובחלק השני נתייחס לאמצעים יותר ספציפיים אשר אפשר להכיל בתוך הקמפיין.

כאשר אנחנו מדברים אמצעים גרפיים שונים אשר ניתן להשתמש בהם לצורך קידום מוצרים, שירותים או אפילו אתרי אינטרנט בפני עצמם. הכוונה היא לשלושה אמצעים עיקריים, סרטונים, דפי נחיתה, ואתרי אינטרנט בפני עצמם אשר יכולים להיות מעוצבים בצורה שמותאמת למסר שאנחנו רוצים להעביר ללקוחות שלנו. צריך לזכור שחלק מהותי בתהליך קידום דיגיטלי, הוא חווית המשתמש של הגולש, ולשם כך, אנחנו צריכים לעבוד עם מעצב גרפי אשר יוכל להפוך את הגלישה באתר חוייתית, נוחה ומעניינת.

כאשר אנחנו מדברים על אמצעים ואלמנטים שניתן להכיל בתוך הקמפיין, הכוונה בעיקר לשימוש בפונטים, צבעים, מאפיינים גרפיים ועוד. דברים אשר ניתן להוסיף בטקסט, תמונות ואלמנטים אחרים אשר הרעיון שעומד בבסיסים הוא לייצר אלמנט מיוחד ויוצא דופן, אשר גם ימשוך את העין, וגם ידבר בשפה שהגולש מבין.

מתעניינים בלימודים או רוצים לדעת עלינו עוד? 

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!

loading
מספר מדרגים:2 דירוג ממוצע:5
דירוג: