עיצוב לוגו מקורי

עיצוב לוגו הוא אחד ההישגים הגדולים של כל מעצב גרפי

Design Is Avni Is Design

מלאו פרטים ונחזור בהקדם
לכל שאלה חייגו:
03-6817080

מאת: סיימון תמיר

כיום יותר מתמיד יכולים המעצבים הגרפיים להבין, אם יש עוד מעצב גרפי שחושב כמוהם, וראה זה פלא עיצב לוגו לחברת רהיטים ממש כפי שהם עיצבו. האם תאומים שהופרדו בלידתם?

מעצבים גרפיים יש לומר, הם סוג של אמנים שימושיים שלקחו ידע וטכניקות דפוס ועוד והפכו אותם לאומנות חדשה. לימודי עיצוב הם תחום חדש ומתפתח ובתחום עיצוב גראפי, עיצוב לוגו הוא אחד ההישגים הגדולים של כל מעצב גרפי שכן לוגו, מגלם בתוכו את כל השפה, הרגשות, המסרים והפיתוי שיש במוצר או בשירות להציע ללקוחות שלו.

מהלוגו אפשר להבין האם המוצר הזה יקר או זול, האם הוא עממי או יוקרתי, האם הוא מיוחד ומדוע? מה יש בו שאין לאחרים, מה החדשנות שלו ובעיקר- האם אתה כצרכן נמשך אל הלוגו הזה ורוצה לרכוש את המוצר שהוא מייצג.

לקורס עיצוב גרפי של מכון אבני >>

 

 

לוגו וקידום אורגני

קידום אורגני כידוע הוא תהליך קידום האתר בגוגל בצורה טבעית דרך אופטימיזציה לאתר, הטמעת תכנים רלוונטים, בניית קישורים בתוך האתר ומחוץ לאתר בפלטפורמות שונות ועוד מגוון רחב של פעולות קידום. כאשר האתר מקודם בצורה טובה כך הוא עולה בדירוג מנוע החיפוש של גוגל, רבים לא יודעים אך לוגו עוזר מאוד בתהליך של קידום אורגני. מעבר להיבט העיצובי והגרפי של נראות האתר אפשר להגיד שכל האתר נבנה על פי השפה הגרפית של הלוגו ובכך גם קידומו, תהליך הקידום נשען בחלקו על לוגו האתר ועוזר גם למקדם וגם לגולשים להבין ולהתחבר למוצר בצורה אף יותר טובה.

תורת הלוגו - מחשבת העיצוב הגרפי!

ממש כמו כתיבת ספר, החוכמה של המעצב הגרפי צריכה להיות נסתרת. בלוגו לא מאכילים את הצרכנים בכפית. זה צריך להיות משהו מאוד מרומז, מאופק, לא מתלהם ולא תוקפני. חשיפת לוגו הוא אקט של מכירה ולכן כמו באקטים אחרים דומים, אתה לא תכריח את הלקוח לרכוש, אתה תרצה קודם לדבר אתו על זה, לגרום לו להבין מה אתה רוצה למכור לו ולא לשכנע לא! הוא צריך שתהיה לו בחירה חופשית וזה מה שגורם להחלטת קנייה, החופש לבחור.

מה כולל לוגו?

לוגו חכם מעביר בסמל קטן, הרבה מאוד. לוגו לא צריך להיות מאוד מסובך ומורכב, אבל הוא חייב להיות קסום, חד פעמי ומרגש.

רגש זה גם מה שכל מותג ירצה לעורר בקהל הלקוחות. ככה יוצרי קהלי יעד. הם מתרגשים, מזדהים, קונים והופכים ללקוחות נאמנים. הלוגו מדבר אליהם ממש כמו סמל סטטוס אחר. שעון של רולקס אם תרצו, פורשה...

בשלב מסוים מתחבר המוצר ללוגו שלו עד כדי כך, שאפשר להפריד ביניהם ועדיין הצרכן יזהה את המוצר כמי ששייך ללוגו. קוראים לזה הלימה. מתקיימת הלימה מוחלטת בין הלוגו לבין המוצר שהוא שייך אליו וזוהי גדולתו של המעצב הגרפי.

מתעניינים בלימודים או רוצים לדעת עלינו עוד? 

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!

loading