נקודות זכות: 2
שעות שבועיות: 3
תיאור הקורס:
קורס סמסטריאלי שמטרתו הנחייה קבוצתית לפרויקט גמר מה"ט – הרצאות על ביצוע מחקר, גיבוש קונספט, פיתוח שפה עיצובית, ניסוח ופרזנטציה. ההנחיה מתחלקת בין שני קורסים:
הנחיה אישית -נועדה לפקח על תהליך העבודה האינדיבידואלי של כל סטודנט מול מנחה אישי. במסגרת ההנחיה האישית יפתח הסטודנט את הפרויקט תוך הוכחת בקיאות בעיצוב ובחשיבה שיווקית.
מטרות הקורס:
גיבוש החשיבה היצירתית, בניית תהליך עבודה מסודר של מיתוג. ביצוע מחקר, התנסות ביצירת דימויים מקוריים ומעניינים.